[et_pb_section bb_built="1"][et_pb_row][et_pb_column type="4_4"][et_pb_text _builder_version="3.0.60" background_layout="light" text_orientation="left" border_style="solid"]

Lelkesen tornázol, kitartóan felkelsz miatta minden nap, vagy a munkából első utad a konditerembe vezet. Valami mégsem stimmel. A derekad nem bírja a felülést, a vállad kattog, ha súlyzót veszel a kezedbe, a második guggolásnál pedig csak úgy sajog a térded.
Érezted már, hogy a mai "divatos" sportok nem Neked valók, mert az ízületeid nem bírják Veled az iramot?
Bármi lehet Neked való, csak helyesen kell kivitelezned az összes gyakorlatot annak minden apró részletével együtt!

Bár aerobik oktatói végzettségem is van, tisztán aerobik órát szinte sosem tartottam. A dübörgő zene, amivel a vendégek nem hallják a pontos instrukciókat, és az, hogy a mennyiség sokszor a minőség rovására megy...nem az én műfajom. Sosem tudtam volna "állok a tükör előtt, magamat (!) nézem, Ti meg utánozzatok, ahogy tudtok" edzéseket tartani.

Ha egy órát tartok, azt Neked tartom, Érted tartom. Ha én edzeni szeretnék, majd nekikezdek a szabadidőmben. Tudom, hogy motiválóbb az, ha az edző is edz, ez rendben is van. Ellenben mindig kell, hogy legyen idő a helyes kivitelezés megmutatására, beállításra, akár egyenként, mindenkinél. Valamint minden percben elmondani, egyre jobban tudatosítani a Vendégben, hogyan tudja helyesen, veszélytelenül végezni a mozdulatot.

 

Klasszikus Pilatesben az edző nem edz, hanem utasításokat ad, segít, javít, megmutatja a helyes módot.

Haladó pilatesen néha Veled tornázom, élőben átérzem, milyen nehéz Neked abban a pillanatban, de közben sosem feledkezem meg arról, hogy Rád figyeljek. Kijavítalak, ha kell, és folyamatosan újra meg újra figyelmeztetlek a pontos kivitelezésre, a hatékony, ízületet védő izommunkára.

 

Az egyik legfontosabb védelemre a gerinced szorul. Rendkívül fontos, hogy minél több izom vegye körül, hiszen mi mással tudnád helyesen tartani magad. Mivel túl érzékeny kérdésről beszélünk, kicsivel részletesebben a következő bejegyzésben olvashattok majd a gerinc, a nyak és a derék védelméről.

 

Addig is, csak okosan: lendület nincs, izommunka van! :)

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Szólj hozzá!

Nincsenek termékek a kosaradban
close

Te is küzdesz a reggeli hátfájással?

Napi 5 perc gyakorlással leszámolhatsz vele! Töltsd le a videót, amiben segítek, hogy hogyan!